Czech Bulgarian English French German Greek Italian Norwegian Portuguese Russian Slovak

ČIDLO OLEJE

Pokud se vám pří sepnutí V-Boostu, nebo při prudké akceleraci rozsvítí kontrolka mazání, je vše v pořádku. Je to tím, že čidlo je hladinové a olej se přelije do zadní části skříně.
 
Každopádně, při hladině oleje těsně pod MAX risku, se to stává jen vyjímečně.

OLEJOVÁ VANA

Při sundávání olejové vany, nezapomeňte, že v ní vždy zůstane nějaký ten olej. Těsnění většinou nevydrží, proto je potřeba nové.

ROTOR ALTERNÁTORU

Hlavním problémem, je dostat rotor z klikovky. Rozhodně doporučuju použít buď originální stahovák, nebo nechat tuto operaci provést v servisu.

SPOJKA VOLNOBĚŽKY

Tak toto je v podstatě spojka startéru s volnoběžkou. V detailu je vidět měděné pouzdro a mazací drážky v něm. Po téměř 80 tis. km bez známek opotřebení...

VOLNOBĚŽKA

Vlastně spíše její část. Šrouby, kterými drží v rotoru alternátoru, rozhodně zalepte! Vyhnete se tak možným problémům, vlivem jejich povolení.

SPOJKA

Při výměně spojky nezapomeňte odjistit pojistný drátek před poslední lamelou. Nové lamely před instalací namažte olejem, aby jste spojku hned nespálili. Šrouby kolem výka se znovu dotahují po cca 100km.

odvzdušnění spojky...

 

Právě přítomno: 35 hostů a žádný člen

© 2000-2016 daf@toulic Vmax Czech

Bookmaker review site http://wbetting.co.uk/ for William Hill